Newport News, Virginia
1 comment
Not resolved

I have had First American Home Warranty for 10 months.My first call was for a plumbing issue.

Related: First American Home Warranty Customer Care Review from Marietta, Georgia

They assigned plumber #1. 10-days later I had not heard from them, even after calling them 3 days in a row. They assigned plumber #2. They came the next day, but were unable to fix the problem.

They said I would hear back for a follow-up visit and should pay then. After 2 weeks of calling with no response - I cancelled my contract, following their instructions.

They are continuing to charge my monthly contract fee and are billing me for the service fee for which they provided no service.The picture is of my sink as they left it on the day they 'could not complete the job'...

I WOULD NEVER RECOMMEND THIS COMPANY TO ANYBODY !!!

I didn't like: Problem resolution, Any of it, No follow up.

Review #947026 is a subjective opinion of a user.

1.2
Service Scheduling
Reliability
Value for money
Customer service
Price Affordability
Turnaround Time
Advertised vs Delivered
Staff
Warranty
Product or Service Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Reason of Review / Monetary Loss Poor customer service / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with First American Home Warranty?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
Orange, Texas, United States #1240862

You need to stop them from charging by having a block put on your account so the cannot charge and also dispute the monthly charges as far back as you are allowed to do so.If you did not sign a contract and also receive a copy of the signed contact, I believe this is not a legitimate warranty.

Good luck! Having my own issue with Sears that uses Cross Country Home Services fro their claims.

TERRIBLE service!

You May Also Like

First American Home Warranty - Emergency Plumbing? First American Home Warranty "called warranty company on thursday 7:30 am. stated that there was a plumbing leak and it was in the wall. called again on friday, 9:30am. made the same statement and..." Read more First American Home Warranty - PLEASE DONT MAKE THE SAME MISTAKE I DID First American Home Warranty "this company offer a very bad customer service i call for an emergency service on my water heater after 8 hours they dont send any body last time i call..." Read more HORRIBLE CABINETS TO GO KEARNY NJ YOU SHOULD BE ASHAMED OF YOURSELVES POOR SERVICES Cabinets To Go "BUYER BEWARE Good Afternoon All This is email is sent and the cabinets were picked up today and now I must wait for my refund which no one seems to..." Read more Premier Care In Bathing - Premier Care Rip off!! Premier Care In Bathing "We live in a mobile home so finding someone to install or repair anything is a nightmare. We were pressured into the buy. We were told it would not only..." Read more NEVER BUY SKECHERS--shoes fall apart and company ignores Skechers "I have a pair of skechers sneakers with very little wear, as can be seen on the attached images. After just a few weeks of minor wear, the bottom portions..." Read more Harry And David - Original and replacement chocolates were MELTED... Harry And David "Ordered Mothers Day chocolates and they arrived melted. Mom called and a replacement was sent and it arrived as melted liquid. She called again and just asked for a refund..." Read more E Timothy Mccullough - CONSUMER ALERT! TIMOTHY MCCULOUGH MALPRACTICE COMPLAINTS E Timothy Mccullough "We WERE a client of Tim's as well and we lost our case big time. It all started off the same way as other people have experienced where he introduces..." Read more Keystone Rv - 2014 Keystone Cougar Keystone Rv "Solera power awning is pulling the rail off of the coach at both ends.I have had Camping World try to repair it twice under warranty.The screws holding the rail were..." Read more